Novice

Izšla je revija za otroke Pikapolonica - Igre

Posebna izdaja otroške revije Pikapolonica Igre je na voljo v samopostrežnih trgovinah in pri prodajalcih časopisov.
 

Vse novice

Stres pod nadzorom

Živimo v času, ko je visoko cenjena karierna uspešnost, delavnost in razpoložljivost 24/7. Živimo prehitro in površno, s telefonom v roki. Vedno se nam mudi. Ne najdemo dovolj časa zase, za svoje najbližje, še manj za prijatelje … Zato smo nenehno utrujeni in pod stresom. Predstavljamo vam 5 dobrih navad, s katerimi lahko ublažite stres na naraven način.

pocitek.jpg
pobeg_1.jpg

#1 Odklopite se
Naučite se odklopiti od negativnih misli in skrbi … ter tudi od telefona!
Namesto da vas skrbi kontrolirajo, vi začnite kontrolirati njih. Presodite, o čem je vredno razmišljati in koliko časa, ter kaj je treba pustiti ob strani.
Ko zapustite delovno mesto, ne pregledujte mailboxa vsako minuto, niti ne zapravljajte časa s pregledovanjem socialnih omrežij. Če ne najdete načina, kako se elektronsko odklopiti (vsaj za nekaj ur na dan), potem nikoli niste zares zapustili delovnega mesta. Izpostavljeni ste nenehnemu stresu, ne morete si odpočiti in napolniti baterije.

sport_zjutraj.jpg

#2 Trenirajte
Ni bolj učinkovitega ukrepa za dobro počutje, kot je telesna vadba. Številne raziskave kažejo, da vadba poleg izboljšanih fizičnih zmogljivosti prinaša uspehe tudi na drugih področjih življenja. Aktivni ljudje naj bi bili bolj samozavestni in bolj sproščeni. Zato se potrudite, da vam telesna aktivnost pride v navado. Priporočljivo je, da ste fizično aktivni 5-krat na teden po pol ure.
Vadba je tudi odličen način, da pridete do novih idej. Inovatorji in drugi uspešni ljudje dobro vedo, da čas, preživet na prostem, pogosto spodbudi ustvarjalnost.

hrana_kroznik.jpg hrana_piknik.jpg

#3 Pazite na prehrano
Prehrana ima pomembno vlogo na vseh področjih našega življenja. Vaši obroki naj bodo polni zelenjave, sadja in polnovrednih žitaric, pazite tudi na zadosten vnos beljakovin. Vsakodnevno prehrano lahko dopolnite tudi s prehranskim dopolnilom Arkorelax® StressControl, ki vsebuje sibirski ginseng, arktični koren, magnezij in vitamin B6.
Vedno si vzemite čas za posamezne obroke, saj njihovo izpuščanje lahko vodi v razdražljivost, slabo voljo in povečano stopnjo stresa. Če se le da, se izogibajte sladkorju in pretiranemu vnosu kofeina.
 

spanje.jpg

#4 Poskrbite, da boste dovolj spali
Raziskave kažejo da ljudje za zadovoljivo zbranost in storilnost potrebujemo od 7 do 9 ur spanca vsako noč. Če ste prikrajšani za spanje, boste podnevi hitreje utrujeni kot sicer, imeli boste težave z osredotočenostjo, veliko bolj boste razdražljivi. Vse to lahko povzroča nadaljnje negativne občutke, saj pogosto zaradi pomanjkanja spanja nimate dovolj motivacije, da bi opravili zadane naloge, kar posledično poveča občutek nemoči in stresa.

pobeg_2.jpg

#5 Pripravite se na delovni teden
Vikend je odličen čas, da se posvetite svojim najbližjim in si vzamete čas zase. Pojdite v naravno, naužijte se svežega zraka, posvetite se otrokom in partnerju, izogibajte se uporabi telefona …
Ne bo pa narobe, če si vzamete 30 minut za načrtovanje prihajajočega delovnega tedna. To lahko prinese pomembne rezultate na področju produktivnosti in zmanjševanja stresa. Če boste dobro pripravljeni, se bo v ponedeljek vse zdelo bolj obvladljivo.
skatlica70219_3_4.jpeg

Preberite si še

Teme

Komentiraj

Za pisanje komentarjev morate biti prijavljeni.

Če ste nov uporabnik se lahko registrirate tukaj.
Loading ...
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.